tisdag 7 september 2010

Värsta härliga dagen va!

Skön dag! Har tittat på Lost, rensat svamp, druckit många koppar kaffe, fixar födelesedagspresent, handlat lite, funderat lite osv. På Cubus hade de halva priset på allt smink, så jag drog dit och gjorde några fynd. Ett puder, ögonskuggor (en sån där med fyra i), en flytande eye-liner samt ett par lilarutiga strumpbyxor. Kostade runt 190 kr vilket är ett kalaspris! Köpte sedan den bästa ögonprimern jag någonsin skådat - Smoothing resurfacing primer från Studio Secrets. Ögonskuggan sitter som berget i mååånga timmar!

Imorgon fyller min fina fina älskling 27 år. Efter många om och men bestämde jag mig för att hans ska få en eltandborste i present. Jag hade hellre velat ge han en liten öl-resa till Tjeckien, men det känns som att ekonomin inte riktigt tillåter sådana tilltag just nu. Men, en eltandborste är ingen dålig grej det inte. Han blir nog glad även om det inte är massa krussiduller och hjärtan och nallar. Vi ger varandra riktigt praktiska saker, som båda får nytta av.

Inga kommentarer: