lördag 18 september 2010

Rött rött rött!

Shiiit, jag bloggar så pass mycket nu att jag inte hinner med något annat!! NOT! Glömde nästan lösenordet häromdagen till och med.

Just nu har vi lördagskväll. Jag färgar mitt hår och K står i köket. Lite senare ska vi styra upp en smörgåstårta men alltså, innan dess, mat. Vilken färg det blir på håret återstår att se. Blir det bra kommer bildbevis.

Idag har jag i alla fall vart och tränat. Grymt skönt och jag märker verkligen jättetydligt hur pass starkare jag är nu jämfört med för ett halvår sedan. Dags att lägga ribban lite högre kanske? Träna oftare? Har hittills försökt köra 2-3 pass i veckan men det kanske är dags för ett till. Nu har jag ju all tid på kvällarna kvar, förut kunde jag bara gå varannan vecka på kvällspassen.

Dagen har varit alldeles perfekt. Efter träningen åkte jag hem och kollade på Lost i ett par timmar. Sedan in till stan igen för att fika på Rådhuset med en hemlig person. Det är LYX att få röra sig runt i samma stad. Ha nära hem.

Inga kommentarer: