torsdag 12 augusti 2010

You know, you could have been a flower

Vissa människor och vissa konstiga påståenden får man helt enkelt ha lite överseende med. End of story!

Idag är jag glad över att jag kommit igång rätt bra med träningen. Jag längtar dit, har jätteroligt där och mår skitbra efteråt. På måndag ska jag köra två pass på raken, visserligen är det korta 30 minuterspass, men det kommer ändå bli en pärs. Jag kommer vara heeeelt slut efteråt!

Jag försökte imorse förklara för min älskade prins (som för övrigt faktiskt har en vit springare!) att han är fin! Uttrycker mig såhär: "Shit vilken snygg pojkvän jag har!" (Han hade nya rutiga kalsonger på sig, var lite nyvaken med rufs i håret och såg bara sådär wunderbar ut) Han har lite svårt att ta komplimanger och säger "Det tycker inte jag, jag har sett honom!" Hajjar ni?!

C´est tout!

3 kommentarer:

Anonym sa...

det enda jag tyckte var mindre bra är att först kallar du honom "karlslok" och sen ska du berätta hur fin han är...
har du inget bättre ord...mannen i mitt liv, min kärlek, Han med stort H, han med stort A alt stort K...
karlslok i mina ögon är någon...annan.
Du vet, det finns hur många karlar som helst, men väldigt få män

Tandpetan sa...

Check!

Anonym sa...

kalasbra! det tycker tusse oxå fast han är ute just nu..