onsdag 18 augusti 2010

Sköna onsdagen!

Åh jag är helt slut i min kropp. Direkt efter jobbade hämtade jag upp min springande prins som är vit ibland och åkte ut i skogarna. I tre timmar har jag spatserat, balanserat, hukat mig och hoppat. En kantarelltur är minsann ingen dans på rosor, funktionell träning när den är som bäst! Det blev en hel hög med små fina svampar. Dessvärre har vi inte med oss en enda hem. Vi gav bort alla till våran bilmekaniker, som faktiskt förtjänar dem. Men det gör ingenting, vi har en del sen innan och ska väl ut ett par vändor till. Vi hittade ett par ställen som vi definitivt ska åka tillbaka till om nån vecka eller två!

Men, det allra bästa med idag, jag tycker det är så förbaskat mysigt att ha nån att göra såna här saker med. Nån som faktiskt vill, och uppskattar det. Sen få åka hem till samma hem och krypa upp i soffan och bara kramas. Mys!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad det låter gulligt med din springande prins. Sen att ni hade en av världens roligaste sysselsättningar gör inte saken sämre. Det tycker Tusse också fast det vet han inte om.

Anonym sa...

Haha mamma jag älskar när du blandar in Tusse i diskussionen! ;)

Anonym sa...

hur ska du annars veta (ibland) att det är jag som är "anonym"?