söndag 18 juli 2010

Skönt skönt skönt!

Jag njuter av varje dag just nu. Det är så förbenat skönt att vara ledig, med betalning! Nu kan jag känna lite att det hade varit skönt med fyra veckor nu i stället för tre, men å andra sidan har jag redan varit ledig två veckor tidigare i sommar. Det känns nu som att jag inte varit på jobbet på flera veckor, precis som det ska vara!

Det bästa av allt är att jag får massor gjort! Har tränat tre gånger den här veckan och ska dit imorgon igen. Idag sydde jag äntligen upp Ks jeans och kuddfodralet. Har städat och plockat lite varenda dag, så det är rätt fint här nu. Blommorna stormtrivs och de små djuren springer och jagar varandra.

Vi har bestämt oss för ett namn nu. Det är inte ett kattnamn på långa vägar och riktigt töntigt, nästan så pass att jag inte vågar skriva ut det. Oj, det är så töntigt att jag inte vågar skriva ut det. Fan.

1 kommentar:

Yohanna sa...

I wanna now! Vad heter Greger nu?