torsdag 15 juli 2010

Ingen bor i skogen...

K säger Buster, mamma/mormor säger Valpen, jag säger ? Näe ska det vara på det här viset kommer jag aldrig kunna bestämma mig för vad mina framtida barn ska heta. Det är bara att glömma. Han och Vovven har blivit hyfsat samt faktiskt. Igår var det mycket fräs och brottning, idag är det jaga varandra och brottning. De kommer nog bli bra kompisar.

Idag har jag hjälpt syster med skräp. Det var en del som skulle slängas och mycket gamla kläder som hon ej längre vill ha. Jag fick med mig två kassar i alla fall, och jag ska nog försöka slänga ut två kassar ur min garderob innan jag stoppar in allt det nya.

Just nu är det sådär panikmysigt. Jag ligger raklång i soffan med datorn i knäet. På mitt bröst ligger lillskiten. Han har panikmyst ett tag men ligger nu helt stilla med sitt lilla huvud mellan min kind och min axel. Han spinner så fort man ens tittar på han, högt dessutom. Vovven spinner också, men väldigt väldigt lågt.

Inga kommentarer: