måndag 5 juli 2010

Resistaaaaance!

Nu sitter jag äntligen vid en riktig dator. Har tidigare bara surfat på mobilen och det är visserligen hightech men inte direkt så bekvämt.

Idag firar jag min allra första semesterdag! :) Det är helt underbart, har varit ledig ett par dagar och hunnit med massor och träffat ÄNNU mera folk, och först idag börjar den riktiga ledigheten. Imorse sov jag till 11 och blev sedan väckt av mamma. Kaffe och frukost framdukar, jag tackar. Så jäkla mysigt måste jag säga. :) Sedan pallrade vi oss iväg till mormor och potatislandet. Rensade tre fåror och fikade sedan lite grann. Under eftermiddagen satt jag en stund i glashuset och började virka en liten munk, men sen blev jag rastlös, som vanligt. Gick då ut och klippte gräset och fortsatte rycka sly i slänten. Ikväll har vi ätit surströmming, jag, mamma, Tobias och mormor. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra egentligen. Virka lite till? Gå bort till Tobias och Kerry som håller på att spela in en låt?! (The official swamp-soccer themesong).

Näe fy feun vad skönt att vara ledig. Nu ska jag gå och fortsätta med det! Farväl!

Inga kommentarer: