onsdag 7 juli 2010

Gottåfå!

Den här dagen har susat förbi. Jag drog till Storuman för att träffa Andre, och det blev sen lunch på Kitas tillsammans med Stina och Stina. Mycket trevligt! Sedan for jag och den ena Stina iväg och strosade runt badsjön. Det var härligt att bara promenera sakta och diskutera livet. Jag tror att det är runt åtta år sedan jag träffade Stina sist, och nu är hon 18. I och med det är hon numera stor, eller vuxen. I mina ögon är hon en jämlike till skillnad från de som närmar sig 15 och nedåt. Men 18 och uppåt, det är visserligen 6 år mellan oss men det känns inte så påtagligt. Inte alls på samma sätt som när hon var 10 och jag 16. Det var i alla fall jättekul att träffa henne! :)

Jag tycker att det känns lite trist att åka hem faktiskt. Imorgon är den sista hela dagen här, sen på fredag åker jag till Umeå. Till helgen är det swamp-soccer vm med tillhörande kalas. After-Swamp lixom!!! :) De jag har träffat hittills har jag lust att träffa många gånger till men det får så lov att bli begränsat. Annars hinner jag inte helt enkelt. Det jag har kvar att göra är att lämna tillbaka noter till Gun samt träffa pappa. Och träffa Tobias!!! Och Kerry!

Inga kommentarer: