torsdag 17 juni 2010

Jag dör..

Jag tror jag dör på riktigt. Min balkong är ju min älsklingsplats just nu, men förut när jag satte mig här för att äta lunch försvann aptiten rätt omgående.

Jag har råkat ut för en spindelinvasion!!!!!!!!!!

Googlade en sväng, och hittade tipsen om att dammsuga upp dom och sedan direkt efter dammsuga upp lite "vanligt" skräp, annars är risken att de kryper upp igen. Däremot är de väldigt små, 1-2 mm. Först när jag såg det svartprickiga fönstret tänkte jag direkt blomflugor, så de är typ i den storleken. Men fyfan vad äckligt. Det är väl lugnt nu när de är små men jag tänker "var finns honan?" och "hur kommer de bete sig när de växer upp och fattar vad jag gjort med deras syskon?".

Såatte.. spindlar är inga trevliga insekter, jag skyr dem mer än pesten. Nu är det ju så tacksamt att pesten är utdöd sedan länge, men ändå. Jag vill inte ha dom här!!!

DIIIIIIE MF DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE! (Jag ska köpa upp hela anticimex och lägga allt krut på denna balkong, INGET ska överleva!)

Inga kommentarer: