fredag 4 juni 2010

"Får man åka hem snart?"

Haha! Äntligen hemma! Men jag måste säga, vi la av när vi var på topp! Jag fick inte för mycket av det goda, och heller inte för lite. Perfekt lagom ända in i slutet. Enligt internationella standarder fick vi lov att checka ut senast klockan tolv, och detta var lite dumt med tanke på att vi skulle åka åtta timmar senare. Vi slängde i alla fall in våra väskor i bagagerummet och drog till stranden. Shit vad skönt det var där! Jag satt först och virkade på en ny kossa och la mig sen raklång och solade, och somnade. Skiiiiitmysigt! :) Sen på eftermiddagen drog vi in till centrum (vi bodde typ 2 km ifrån allt hålligång) och åt glass och senare den sista måltiden.

Såattehh.. nu är jag hemma igen och har haft en helt underbar vecka! Inte så värst mycket shopping men jag har fått precis vad jag ville ha, lugn och ro. No stress. Lata dagar i solen. Haha, jag vägde mig nu precis också, +1.2 kg under den här veckan. Men det brukar ofta bli så, och det brukar ofta gå tillbaka sig rätt snabbt.

Nu har jag en otroligt kelsjuk liten katt som bara vill ha massa kärlek och uppmärksamhet. Och dessutom, jag sitter med mina nya brillor! Eller mina första rättare sagt! Mr Glasseyesnake om jag får be!

Jag återkommer med lite finfina bilder sen när jag hittat kameran bland all packning!

Inga kommentarer: