lördag 15 maj 2010

Slutkörd!



Jag är schleten och känner att en lång natts sömn samt lite egentid vore på sin plats. Inatt får jag sömnen, och imorgon är jag ledig hela långa dagen. Anna kommer förmodligen hit för att låna symaskin, tänkte då sätta mig och fortsätta virka min kossa. Men, jag har bokat in mig på Easyline klockan halv tio imorgon, men jag överväger seriöst att avboka till förmån för lugn och ro. Hela veckan har varit som hektisk, full fart, 200 km/h osv. I måndags hade jag ju feber dessutom och har ända sedan dess känt mig lite vimmelkantig. Jobba över i torsdags i 10,5 timmar och idag typ 9 timmar. Stannade över två timmar i onsdags också.


Till råga på allt har sömnen varit lite avig. Ena natten har jag sovit sex timmar, andra natten 10 timmar, sen sex timmar igen. Igårkväll efter monsterpromenaden var jag helt utslagen. Vi åt tillsammans, men sen gav jag upp. Gick och la mig, och då var väl klockan halv elva. Fick KÄMPA för att ta mig upp imorse, så jag var inte på jobbet förrän kvart över åtta. Dah!

Nej, lite lugn och ro vore inte fel.

Ikväll ska vi ha en traditionell myskväll. Vi ska äta kött med tre olika sorters såser, dricka lite vin och myyyysa. Pussas massa, och kramas! Fan vad mysigt. Att ha någon att kramas med varje dag är vardagslyx!

Bilden är förresten från tidigare idag när jag stod och jobbade. Ännnää svarv!

Inga kommentarer: