söndag 16 maj 2010

Sådekangå!

Nä jag tränade ändå. PÅ GRUND AV ATT JAG BLEV AVSTÄND FRÅN INTERNETBOKNINGEN I ONSDAGS! Därför.

I onsdags var jag också sådär helt slutkörd och ringde för att avboka träningspasset som började klockan sex. Ingen svarade och jag var för sent ute för att avboka på internet när jag väl kom hem vid fem. Så jag var en dålig människa och stannade hemma utan att meddela Livingroom. Sen igårkväll när jag tänkte avboka igen visade det sig att jag blivit avstängd!! Kom inte ens åt sidan! Tänkte jahapp, då ringer jag väl. MEN, klockan var tio över sex och de stängde klockan sex. Så jag var helt enkelt tvungen att åka dit idag. Nu känns det ju bra, och jag fick sova ut imorse, plus ytterligare 60 minuter till motionskontot.

Dessutom måste jag säga att min nya cykel är förjäkla fin alltså!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ser framför mig när du trampar iväg på din rosa hoj. Fattas bara att du har en liten vit näsduk att vinka med...
min älskade älskade gullhöna