lördag 29 maj 2010

Ett till inlagg!

Okej, har kommer en cliffhanger. Jag gjorde nagot imorse som kan paverka min framtid ratt stort. Det var darfor jag satt har vid datorn, och det var helt enkelt nagot jag var tvungen att gora. Spannandes va? Huh? Nu vill jag inte beratta mer om det, nagra fa vet om vad det ar och sa skall forbi tills om nagra veckor.

For att anvanda hotellets dator fick jag valja mellan att betala 5 leva eller 10 leva, for en halvtimme respektive 24 timmar. Valde da ett dygn sa nu sitter jag och fordriver lite tid och smalter maten. Och jiiiiiiissses vilken god mat det ar har!! Helt sjukt gott! Mycket flaskkott och kyckling, och de ar val goda, men det som ar sa forbaskat galet gott ar alla gronsaksgrejer. Massa olika roror av olika slag och jag skulle kunna ata ihjal mig tror jag.

Idag har vi legat pa stranden. Fran hotellet ar det en promenad pa kanske 500 meter, och halva den ar i ljus, finfinkornig sand. Ska komma ihag att ta med lite sand hem sen. Det ar inte sa varmt har an, runt 25 grader. Idag blaste det dessutom lite sa det var perfekt temperatur on the beach. Inte for varmt med andra ord.. :)

Och appropa priserna. Det ar billigt!! Vi sag ol igar for 0.9 leva ungefar, och en leva ar ungefar fem kronor. Flaskvatten kostar 0,7 leva, hyfsat snygga trojor for 10 leva, buss 1 leva, snabbmat i form av kyckligkebab i pitabrod kostade runt 30 svenska kronor ungefar och nar vi kopte en ol och vatten pa stranden idag betalade vi strax over 20 kr. Det ar najs prajs!!

Pa mandag eller tisdag ska vi aka till Burgas. Dar sags det vara annu billigare och bussresan dit pa nan timme ar inte heller dyr.

Ikvall tankte vi ta oss in till centrum, Flowerstreet och restaurangen La Bamba. Dar ska vi titta pa en show som Apollo haller i, och sedan ska Eurovision visas. Det sog ju pung att inte Sverige gick vidare, helt ofattbart da vi i princip alltid gar vidare. Men. Anna Bergendals lat tyckte jag inte om forsta gangen jag horde den, det tog ett par lyssningar for att jag skulle gilla den. Men shit the same, vi ska dra dit anda och ha roligt och dricka billig ol.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul och bra att du kan hålla kontakten på distans så att säga...ni verkar ha det helbra och det är så himla roligt att läsa om era eskapader!p+k

Yohanna sa...

Ah, myys! Njut bara! :)