fredag 23 april 2010

Sweeeeet!

Det här är en sån underbar stund, natten mellan torsdag och fredag varannan vecka. Nu är det helg! Löning imorrn, Hannah kommer, det vankas kalas, nämnde jag lön? Haha, jag har seriöst 14 kr kvar på kontot, och det var länge sen sist. Jag är inte pank egentligen, hade några hundralappar i börsen och mer pengar på andra konton men mitt vardagliga konto var tomt! Så den här veckan har jag inte köpt nånting tror jag! Sist jag använde plånkan var nog i måndags, eller i söndags till och med. Men spela roll, jag har haft allt jag har behövt. Bensin och snus.

Nio timmar och 15 minuter kvar nu! Shit jag tror inte jag kommer att kunna sova ordentligt. Ändå borde jag kliva upp tidigt imorgon och gå en promenad innan jag åker in och hämtar henne! Har drygt tre timmar på motionskontot den här veckan, och det fattas fortfarande två!

Men jag måste medge en sak, jag tänker absolut fortsätta på promenadutmaningen, men jag måste nästan helt enkelt räkna med timmarna på gymmet också, annars ramlar jag ihop av utmattning. Och egentligen, de minutrarna jag spenderar där ger minst lika mycket som promenaderna, och i det stora hela så handlar det om 1-2 timmar i veckan och 3-4 timmars promenad. Helt okej tycker jag.

För grejen är, att jag idag känt mig krasslig, däven, utmattad, sliten och jävulskt trött. Och det är inte så konstigt, fyra dagar på raken har jag gjort nån slags motionstjofräs. Så att deee.. det blir bra men lite annorlunda!

Godnatt!

Inga kommentarer: