onsdag 14 april 2010

Lillen!

Naw! Hon vinglar fram och ramlar på baken emellanåt. Har hämtat hem henne från Djurkliniken här i Skövde som kastrerat henne idag. 795 pengar kostade det för de intresserade.

Mer än halva veckan är gjord, och det känns gode bra. De här dagarna har hittills vart rätt bra ändå. I måndags bytte jag däck och lämnade in bilen på verkstad. Igår träffade jag Anna och vi satt i solen utanför Rådhuset ett par timmar innan vi åkte hem till henne. Det var ett trevligt återseende, och det var lite för länge sen sist. Fick sen hämta ut bilen igen. Nu går sen som ett skållat troll! (Pimpade sommardäcken med nya hjulsidor, så nu är lilla bil fiiiiin!)

Idag strålar solen och det är två dagar kvar tills helgen. Det bästa av det bästa är nog ändå att min älskling har kommit hem igen. Han kom i måndags och shit jag vart ju nästan nervös och visste inte riktigt hur jag skulle bete mig. Igår låg vi i soffan och tittade på avsnittet av Millenium som vi missade. Åh vad mysig han var. Kramas och mysa är heaven!

1 kommentar:

sean paul sa...

Men ska vi bestämma att jag kommer nästa fredag? Jag får degen degen imorgon så jag styr upp en biljett hos fitt-sj nästintill direkt om priset är överkomligt. är det okej?