måndag 26 april 2010

Huh?

Nä, det jag menar är att jag har haft en sån otroligt fin helg, från början till slut! Fredagen var jättemysig! Först kila runt på stan och sen satt vi här hemma hos mig och drack körsbärsvin och pratade! Älsklingen var hos nån jobbarkompis och alkoholiserade sig, och inte oväntat, halv tolv kom han hem. Han valde då sängen istället för krogen och det var faktiskt rätt skönt. Det är så roligt samtidigt, förrförra gången han var iväg med jobbarkompisar var han hemma halv elva, och nu halv tolv. Människan kan inte riktigt dricka lagoma mängder när det är hetsiga folk runt omkring. Eller?

Lördagen bestod av skräploppis, mini roadtrip och världens roligaste utekväll! På dagen åkte vi till Götene via Timmersdala, sedan vidare mot Kinnekulle och Lidköping. På Rådhuskonditoriet åt vi räkmacka snabbt innan vi drog hem igen. (De kostade 80 kr där, HUTLÖST!!!!!!). Sedan packade vi ihop grillar, mat och dricka och åkte till Markus på Östermalm. Där grillade vi och shiiiit vad mysigt det var! Solnedgång, inte för kallt och sjukt gott! Sen kilade vi in till honom och shiiiiiit vad trevligt det var. Sen drog vi till Husaren och shiiiiiit vad roligt det var där! Det är inte många gånger jag haft riktigt roligt där men nu blev det en tiopoängare. Jag dansade så att svetten rann där mot slutet.

Söndag var bakisdag men jag promenerade ändå hem från tåget, och till bilen senare på kvällen. Däremellan sov jag hur skönt som helst! Det var bitterljuvt att säga hejdå. Visst, det var astråkigt att hon for för helgen har verkligen varit toppen, men samtidigt känns det så skönt och jag var så glad efteråt. Haha, det här kan ju misstolkas. Jag menar att jag hade det så roligt och jag är så sjukt glad att hon kom och att allt blev sådär lyckat gör mig ännu gladare.

Däremot är jag blåslagen! Hela min underarm är ur funktion, jag har en bula ovanför vänster öra och konstiga märken på benen. Det mest mystiska är armen, det känns som träningsvärk fast ondare, med ett blåmärke i mitten. Huh?

I´m happy och den här tillsammans med förrförra helgen, då tovetroll var här, kommer jag minnas och leva länge på!

Inga kommentarer: