tisdag 27 april 2010

Alltså!

WTF! Min häl är trasig. Det började med ett skavsår, och nu är hälen svullen och det gör ont i hälsenan och skavsåret är bland det fulaste jag nånsin vart med om. Jag ska lämna mina nya skor på understa hyllan ett tag och gå i mina gamla. Tills det läkt, sen kanske jag kan prova igen.

Annars så försov jag mig imorse igen! Helt sjukt! Var precis omedveten om tid och rum och var förvånad att klockan ringde tio över sex, då hade jag tryckt på snooooz i över en timme!

Men, för det finns ett men också. Jag är nu ensam resten av kvällen, i alla fall ända fram till kvart i nio. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hälen borde få vila en dag från promenaderna, men jag är lite sugen på att ändå kila ner till Plantagen och köpa en fin blomma. Eller två.. :)

Inga kommentarer: