onsdag 21 april 2010

Hej kom och hjälp mig!

Vissa dagar är bara så märkliga. Idag har jag haft en helt underbar dag. Jag har känt mig som en bra människa helt enkelt och allt har flutit på så bra! Antar att träningen gjorde susen, har varit hög på endorfiner hela eftermiddagen och jag misstänker att det lyser igenom. Fick jättehärliga komplimanger direkt när jag kom till jobbet och det har jag levt på hela eftermiddagen och kvällen.

Folk har varit så snälla och underbara och jag har bara gått omkring och tyckt om! Läste ett mail från Mattias nu alldeles nyss också som också gjorde mig glad. Längtar tills han är tillbaka på svensk mark igen! Fick beviljad ledighet av planeraren och det gjorde mig också glad. Min äääälskade älskling var så söt och även om han gör mig glad varenda jäkla dag så betyder inte det att de små tillfällena blir mindre värda. Allt han säger och gör går direkt in. Vovven är så förbaskat söt just nu, hon har återhämtat sig bra efter operationen och piper nu i vanlig ordning, plus att hon börjat äta ordentligt igen. Hannah kommer snart och det blir jag så jävulskt glad av. LCHF är så jäkla smidigt och jag blir faktiskt glad av att vara mätt men inte äta mer än två gånger per dag.

Nu ska jag egentligen dra mig till sängen, och peppa inför min promenad imorgon!

1 kommentar:

sean paul sa...

2 dagar kvar :D