söndag 18 april 2010

Fiiinfin dag!

Jag har varit så duktig idag! Det började med träningen. Det gick jättebra och jag var precis döende efter 30 minuter av easyline! Jävlar vilket effektivt träningspass! Bokade in träff 3 och en ny easyline på tisdag, så imorgon är det vilodag. Sen kom jag hem och slängde in all tvätt, och medans jag sprang upp och ner diskade jag och städade i köket. Rengjorde under vasken vilket var välbehövligt. Nånstans däremellan betalade jag en räkning och ringde ett viktigt samtal som jag skjutit upp lite för länge. Det var lite ångest men även det gick bra och det känns ju alltid så bra efteråt när man gjort nåt man gruvat sig för.

Under hela helgen har jag gått in på expressen och aftonbladet minst 78 gånger per dag. Ni fatta grejen med inlägget med en skärmdump på Expressen? De gjorde reklam för Lufthansa, men jag tror inte att det är en jävel som faktiskt går in och bokar nåt nu, definitivt inte om de ska flyga inom de närmsta dagarna. (Hör nu på radion att de öppnat några flygplatser i bland annat Tyskland!) I Norrland flyger ambulanshelikoptrarna igen också! Wie!

Nä, bra dag det här va. Nu ska jag lägga mig i sängen ett tag tror jag innan jag ska börja med kvällens middag. Det blir laxsoppa med skaldjur och vitt vin!

Inga kommentarer: