söndag 18 april 2010

Ambitiöst!


Huga, jag har inte tränat på två veckor nu tror jag! Det är INTE ett okej beteende! Därför bokade jag in ett pass nu på söndagmorgon halv tio som jag måste gå på. Sedan ska jag boka in en "träff 2" tillsammans med en av instruktörerna för att följa upp mitt träningsschema. Sedan borde jag boka in ytterligare ett pass. Förhoppningsvis är det full rulle sedan igen. Idag ska jag prova på Easyline för första gången. Det är en liten maskinpark / cirkelträning där man kör varje station i 30-sekunders intervaller. Man bestämmer tempo själv även om det kommer att stå en Peter i mitten och skynda på. Kan nog bli kul, och jag gillar grejen med att man jobbar igenom hela kroppen på en halvtimme. Tänkte åka dit lite tidigare och värma upp så att jag är fit for fight när det är time for some action. Dah!

Inga kommentarer: