måndag 5 april 2010

Base ball

Jag har absolut ingen lust att blogga just nu. Så därför får det vara. Ikväll har jag och mina vänner, C, P och R grillat. Det var skittrevligt även om det snöat lite under dagen, så det var rätt fuktigt i gräset. P klagade inte, han stortrivdes och försökte mest hela tiden lägga sig i ryggläge i lerpölarna men vi lyckades avstyra hans försök varje gång. What´s the deal? Lera? Jag har ingen lust att få halva mitt hem nersölat. R grillade köttet alldeles för hårt och C tog all bearnaisesås men skit det samma. Jag hade kul i alla fall!

Påsken har varit helt underbar! Mamma har varit här och vi har gjort massor! Igår var vi till IKEA och hade sedan lite försenad påskmiddag här hemma hos oss. Alla fick varsitt påskägg och jag hade dukat med fin duk och blomma!

I lördags var vi på MediaMarkt där de hade en äggjakt. De hade gömt 20 ägg i butiken som innehöll en lapp med nummer på. Hittade man ett ägg fick man hämta ut sin "vinst" i informationen. Jag, mamma och Yohanna stod där klockan tio, redo för action och fyra minuter över 10 hade vi hittat tre stycken. Skitkul! :)

I fredags var vi ute och åt på O´learys och såg Remember Me på bio. Den här dagen har bestått av häng och jag gjorde en avstickare för att träna.

Jag vill egentligen inte åka och jobba imorgon. Å andra sidan är det bara tre dagar den här veckan, och jag börjar inte förrän halv tre imorgon eftermiddag.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag höll på garva ihjäl mig åt din grillmiddag med R, C och P (vi är ju smått bekanta). De vännerna bör du behålla och försöka bjuda hem lite oftare...skit i att de inte bjuder dig lika ofta, det är tanken som räknas