onsdag 10 mars 2010

Snart helg!

Att upprepa "snart helg" funkar verkligen! Även om det är en sketen måndag med måååånga arbetstimmar före den underbara början på veckoslutet gör den lilla frasen att allt känns så mycket enklare. Nu är det bara två dagar kvar!

Jag funderar på mina frukostar. Jag tror nästan att jag skulle nöja mig med kaffe och grädde på morgonen och sen äta som vanligt vid 13-snåret. Idag upplevde jag att jag höll mig mätt på lunchen ännu längre än vad jag gjorde förrförra veckan (då jag sist jobbade eftermiddag). Annars kan det ju lätt bli så att frukosten fortfarande ligger och skramlar och jag helt enkelt inte orkar så mycket till lunch. Tål att tänkas på och provas!

Idag blev det i alla fall supergod äggröra och bacon till lunch, och bratwurst och coleslaw till middag. Däremellan några koppar kaffe och den lilla snutten mörk choklad som jag hade kvar sen förra onsdagen. (Jiiisses, det där hade aldrig hänt om jag inte ätit LCHF. Vet (visste) jag att jag har (hade) snask och godsaker hemma/i väskan ryker (rök) de direkt.)

Nu sova! Imorgon ska jag fortsätta måla panel! Wiiiiiie vad roligt det är! :D

1 kommentar:

Vanessa sa...

Ja, visst är bratwursten underbar!! Så lite kolhydrater :)lycka till