fredag 26 mars 2010

Lista igen! (Lååång!)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Tre. En till lägenheten, en till garaget och en till jobbskåpet.

Vilken svordom använder du mest?
Helvetet och ett uppgivet "faaaaan"

Äger du en iPod?
Ja sen i julas. En rosa grej som kan allt, till och med filma!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Gårdagens tider ligger fortfarande inne, dvs med start 08:45 och sen tokpiper den med fem minuter mellanrum. Varannan vecka går den igång typ 05:05 första gången

Använder du flipflops även när det är kallt ute?
Men daah?!

Var köper du dina matvaror?
Maxi, Lidl, Coop

Vilken var den senaste filmen du såg?
Stepbrothers

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Om jag vann riktigt mycket pengar skulle jag börja med att köpa en bil. Sen ett hus. Sen en jävligt dyr och fin kamera. Sen ta kort på allting.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Det har hänt ja! Men nu var det länge sen.

Vilken cd ligger i din spelare just nu?
Men jag har ju ingen CD-spelare! Däremot ligger Inglorious Basterds framme på tv-bänken.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Oboy tillhör det förgångna, och nu för tiden slår kaffe och thé oboy med hästlängder!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja! FLERA STYCKEN OCH JAG TYCKER DET ÄR ASSVÅRT ATT HÅLLA DOM HEMLIGA!!! GAAAAAAAAAH!

När var senast någon stötte på dig?
Jag fattar sällan vinken direkt utan kommer på efteråt varför de betedde sig konstigt.

Vem var den senaste som ringde dig?
Crazy K

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag förutsätter att de gör det.

Hur många syskon har du?
Två välskapta, ruggigt intelligenta och sjukt roliga siblings.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nja, det beror på. Inte generellt, killar kan ofta vara enklare och mindre komplicerade än tjejer - lättare att prata med sen finns det givetvis undantag. Jag vågar fortfarande inte hälsa på en på jobbet.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Wedding Singer

Äger du några band-t-shirts?
Njäeee, jag tror inte det. Men jag har en t-shirt från Umeå Internationella Filmfestival från typ -03 eller nåt!

När flög du senast?
För fyra månader sen, när vi åkte hem från London.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fuuuuja

Läser du för skojs skull?
JA!

Pratar du några andra språk?
Engelska och lite franska.

Diskar du din egen disk?
Jag har hand om lite andra sysslor här hemma, t ex bygga!

Har du gråtit offentligt?
Men jaa! Of course!

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Plaaaaaaner!

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jag snöar gärna in på grejer, läser på som en idiot och lämnar det sedan lika snabbt.

Vill du just nu ha några (mer) tatueringar eller piercingar?
Ja! Definitivt mer tatueringar och nån till piercing kanske skulle kunna vara rolig.

Vad har du för väder?
Det är så mörkt ute, ser ingenting!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Kunna släppa lös och bjuda på sig själv. Skulle ALDRIG stå ut med en i mina ögon torr och tråkig människa.

Gillar du din boendesituation?
LÖV IT! Mina boendesituationer kan verkligen varit aviga till och från, men nu känner jag att jag äntligen har ett eget hem som jag byggt upp från grunden.

Äter du frukost dagligen?
För det mesta, men ibland blir det superenkel frukost iform av kaffe (med grädde givetvis) och nåt litet enkelt.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte nu för tiden, jag har börjat slappna av otroligt mycket mer än för några månader sedan.

Vilken är din favoritfrukt?
Ananas tror jag!

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
24

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jag stör mig på när andra inte kan stava, eller skriva i nån ordentlig ordning. Speciellt på internet. Sms är skitsamma men de som sitter och bloggar och skriver som de pratar, det går fetbort.

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Haha, min chef tror jag. Eller?! Kommer inte ihåg, nu var det länge sen jag var arg.

Vad var det senaste du åt?
Middag vid sju-snåret. Fläsk och äggröra.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Samma kön tror jag, trots mitt svar på en tidigare fråga. Annars tror jag att det hänger mer på personlighet och kemi än kön.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Min mor tog mitt namn från min mormors farmor.

Gillar du senap?
Näe!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Varför känner jag såhär när jag har så mycket att vara glad över. SKÄRP mig!"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Lätt!

Sover du på sida, mage eller rygg?
På alla sidor, helst på samma gång.

Har du någonsin köpt något från eBay?
Aldrig, tycker det känns lite läskigt med att köpa grejer av privatpersoner utomlands.

Tycker du om att krama folk?
Kramar är bra!

Skulle du säga att du är trendig?
Nej, inte nånstans. Oftast är dagens trender fulare än fan själv och jag föredrar bekväma och alldagliga kläder.

Tycker du att du är attraktiv?
Idag var jag jävligt het i mina arbetsbyxor och munktröja.

Inga kommentarer: