söndag 21 mars 2010

Goooood frukost!

Idag klev jag upp samtidigt som tuppen, och nu (08:45) har jag hunnit med att måla den sista garderoben och laga och äta frukost. Det blev en svampomelett med lite goa kryddor över. HUR GOTT SOM HELST! Jag åt en ostomelett när jag var liten och i samma veva blev jag magsjuk. Ända sedan den dagen har jag varit liiiite känslor för ost men framför allt saker gjorda på ägg, typ äggröra, äggstanning osv. Framför allt omelett. Så idag lagade jag min livs första omelett och shit vad god den var! Perfekt LCHF-frukost (gjorde den på två ägg, smör och grädde). Nej, jag är nöjd, och omelett kan man ju äta närsom egentligen. Snabb, enkel lunch eller panikmiddag!

Idag går byggandet vidare! Utomhus håller snön seriöst på att försvinna, igår hade vi närmare 10 grader varmt och det försvann supersnabbt. Jag gillar det starkt. Gilla gillar.

Inga kommentarer: