torsdag 18 februari 2010

Uschiamej!

Dra mig baklänges och kalla mig snurrig! Den här veckan har varit ett yrväder, med benämning på YR. Jag har varit trött och yr och stundtals funderat över om det är värt det?! Men jag vet att det är värst de tre första dagarna och efter det så vänder allt. Och nu har det nog gjort det! Nu mår jag prima skinka och ännu bättre efter kvällens promenad. Gatt gå bort till Maxi för att hämta ut mitt paket från Elf! :D Fick massa roligt smink för nästan inga pengar alls.

Imorgon ska jag mest troligen sluta lite tidigare. Ta ut några timmars komp, åka hem, njuta och fira att det är helg (av nån anledning känns det alltid tusen gånger bättre om man kommer hem tidigare). Jag hade först tänkt börja tapetsera imorgon, men det blir nog inget av. Nu är all panel uppe i alla fall!

JO! Jag städade ur bilen idag också, fyy vad skönt! Sååå värt! Slängde nog en hel påse med skräp så nu är min lilla pärla lite finare invändigt! Borde nog åka och spola av den också, och köpa nya vindrutetorkare. Och hitta en till bak. Och torka av bilens interiöööör. Massa borden när man har bil! Men, allt är värt och så länge bilen är glad är jag glad. Glad glad klad.

Nu till dagens roligaste;



Jag skrev i min dagbok nångång förrförra året
då jag var så förbannad på mitt ex. Riktigt arg.

Inga kommentarer: