måndag 8 februari 2010

Pingviner förtjänar bättre!

"Oh, the penguins deserve better. Spread the love... Beaky twats."

Nu har vi måndag och jag är nöjd. Från och med nu blir det bara ljusare och ljusare och snart kommer våren. Kanske är lite optimistisk när det ligger tretton ton snö på marken men jag tror att det kommer att gå ruggigt fort nu. De "mörka" månaderna är borta och det började ju redan vända några dagar före julafton. 20 mars är det vårdagjämning och sen.. sommar! ;)

Men det som gör mig liiiite gladare idag är att jag har städvecka den här veckan. Det innebär att nästa gång jag städar har det hunnit gå 6-7 veckor till, och då är det ÄNNU ljusare och om jag då ska städa på morgonen (nu städar jag på natten) kommer det inte vara lika överjävla mörkt som det är nu.

Snart ska jag packa ihop mig och åka till Mariestad för en fika/lunchdate. Det blir grejt!

3 kommentarer:

sändy sa...

haha javisst sjunger han de haha. pedoprogram egentligen ;).
Hur "bäddar jag in"?Har kollat på det tecknet som ser ut som en länk, men den går inte trycka på. Är inte ifylld, så jag vet inte hur jag ska lösa det med länkarna riktigt. Läste på youtube å då fanns inte blogg.se med ens men blogger och andra bloggar funkade det på. ska kolla med kristin hur hon lyckas få upp klippen på blogg.se.
Det är klurigt å veta vad man ska bli, men det är inte fel å läsa nån strökurs bara för å känna pået igen.
Metaltown är 18-19juni! jag har redan beställt rullstol haha, för då är jag rejält höggravid ;).
Jag tror det är den stora arbetslösheten som hjälpt te i bäbjiboomen, haha ;)

Anonym sa...

Aah, börja massproducera småttingar! :') / Yo

Anonym sa...

Till och med? Jag har bara problem med att övertyga mina tidigare "erfarenheter" att man faktiskt klarar sig med sju timmar! Men idag gick det bra, vaknade efter 6 ½! : ) Puss!