onsdag 3 februari 2010

Jag måste..

Ouch, det är många måsten nu. Det som ställer till det är den här jäkla snön. Imorse hade jag ett måste, "att ta mig till jobbet". Jäklar vilka problem jag hade. Fick börja med att skotta bort all snö utanför garaget så att jag ens tog mig in. Sen när jag väl var ute tog jag mig nästan ingenstans alls. Bara gled fram och tillbaka, höger till vänster. Det tog ett tag innan jag fick rullning på bilen och kom iväg, men shit det var på håret alltså! Kom såklart försent till jobbet då jag dessutom hamnade bakom en väglus som tyckte att 40-50 km/h var passande hastighet på 26:an. All respekt till människor som har respekt för knepiga väglag men det var liiite för sakta ändå. Jag körde i 70 och det kändes helt ok.

Gårdagens tankar har etsat sig fast verkligen. Rätt? Fel? Snart ringer Hannah och jag måste konsultera henne och lägga fram allt objektivt. Iofs är det jäkligt svårt då hon bara hör saker och ting från mitt håll men endåå. Svårt sånt här!

1 kommentar:

Hannah sa...

Du är stark. Och beundransvärd. Och framförallt, du är en riktigt vän. Sträck på dej och håll huvudet högt, det finns så få människor som du!