måndag 18 januari 2010

Konstig natt!

Förra natten var asknepig. Jag somnade i soffan vid tio men vaknade igen halv två. Då borstade jag tänderna och gick och la mig. Kunde såklart inte somna! Funderade på vad jag skulle göra och kom fram till att film var nog bästa alternativet. Brukar lixom somna ifrån väldigt lätt. Det är som Andreas sa, att min hjärna inte klarar av rörliga bilder, det blir helt enkelt error då. Slog på Mina jag & Irene men hade inte lyckats somna efter en timme ungefär. Funderade på om jag inte skulle ta och åka till jobbet istället. Klockan var väl halv fyra nånting då. Sen gav jag sängen en sista chans och den fungerade! Somnade strax efter fyra, vaknade 06:01 och hade försovit mig (börjar 06:15).

Lyckades i alla fall vara på plats runt 06:40 och den lilla försening ger jag blanka fan i, så mycket som jag jobbar över nu! Stämplade ut 19:20 och var hemma typ 20:00 med Maxmat. Nu ska jag slänga mig i säng och sova. Smaka på ordet sova. SOVA!

1 kommentar:

MissElin sa...

hahahaha gud, nästan så man kan tro att vi är släkt gällande att somna på soffan vid halv tio och vakna vid två tiden och sen när det kommer till filmer att somna ifrån dom med haha =D