måndag 3 mars 2008

Wie!

Jag gillar att få betalt för att bara sitta och lyssna. Idag var det först en utbildning i kvalite som höll på i 1½ timme, och direkt efter lunchen var det miljöutbildning fram till att jag slutade. Det var najs! :) Det känns alltid bra att veta varför man gör allting, t ex signera och skriva datum. Sånt har jag aldrig fått höra om på andra ställen jag varit på och sånt där bidrar till att jag, och förmodligen de andra, tar jobbet på större allvar. Mwaha, det är blooodigt allvar. Seriöst!

Idag är det en sån där löjligt lycklig dag. Det är skitfint väder ute och min arm är sååå fin! :D Nu ska jag hitta på något att äta, och sedan ska jag iväg och byta om för ett träningspass i spåret. Det är verkligen på tiden att fortsätta med springandet så att jag klarar milen till i slutet på maj. Sen kl 19 är det Lifetimeträff på skolan. Just nu känns det mindre peppande. Jag kommer att vara hur trött som helst (nattens sömn blev rätt misslyckad) och bara vilja åka hem.

Åh vad jag ska sova gott inatt! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken bra dag du har haft! å jag håller med utbildning som ger nåt är alltid intressant. jag har förutom jobbet ägnat kvällen åt att hänga upp 17 bitar saltat o lättrökt kött som jag köpte på marknaden i Lse i lördags. Tänk när det är färdigt-torrkött de grande!!