fredag 7 januari 2011

Hur kunde det gå så fel??



Jag var på mitt fina gym idag, för första gången på två månader! Hur kunde det bli så? Det är så sjukligt lätt att halka ur träningsvanorna. Vänder man på det, det är så otroligt lätt att komma igång igen, bara man får tummen ur. Lite enklare att sluta gå dit än att börja dock. Idag gick jag dit och tänkte bara i princip byta om, köra uppvärmning och ett par maskiner. Bara för att inte skulle bli sån "stor" grej. Efteråt kilade jag till Meddo och fördrev 12 minuter. Sen Fika! Deras sallad! Oh my! Värd varenda krona och den tar dig till himmelriket. Man får välja 5 ingredienser. Jag tog räkor (inga jävla inlagda små skiträkor här inte!), scampi och keso. Sen frågade jag "får man ta samma igen?!". "Idag får du det!". Jag blev skiiitnöjd, tog mer räkor och scampi och lovade sedan att rekommendera dom till alla jag känner. Såå! Gå till Fika! Ät! Njut! Det är det absolut bästa salladsstället i hela staden!

Att sen komma hem vid 13-snåret, nytränad, nysolad och ha med sig världens godaste lunch. Det är livet på en pinne. Nu ska jag försöka ägna mig åt kemi resten av dagen. Det behövs!

1 kommentar:

Desiré sa...

Det såg jättegott ut! Livet på en pinne - dagens uttryck! :)