onsdag 22 december 2010

God jul!

Sådäär ja, lite pyssel kvar bara!! Om två timmar drar vi! Det bästa med den här julen är nog att min älskling följer med. Det känns lite obra mot hans nära här nere som gärna vill ha han här, men nästa år kanske det blir tvärtom, who knows.

Vet inte hur aktiv jag kommer vara på intranätet när jag är hemma (borta). Det finns så mycket annat roligt man kan göra. Typ vara med dom man tycker om.

Jag har vart kass på julkorten i år. Har gjort en hel bunt men bara ett kom iväg. Dom andra står på hyllan. Två ifyllda men ej skickade. Hur kass får man va.. Det ena ska jag i alla fall ge personligen till Elin efter nyår och det andra ska jag ge till mormor imorgon om vi träffar henne då. Annars julafton. Ändå är det så många jag vill ge en speciell julhälsning. Bara säga nånting. Susanne till exempel. Ellinor också :) Och dom gulliga i klassen. Mattias också! Skymtade förbi Millan på facebook och hon förtjänar det också!

I alla fall. God jul och farväl Skövde.

Inga kommentarer: