söndag 7 november 2010

Guuu se värt!

Shajjse vilken värd helg det har varit. Trots att mina planer inte riktigt gick i lås blev slutresultatet förvånansvärt bra.

Igår: jobbandet sket sig på grund av halka. Jag stannade hemma, gjorde inlämningsuppgift nr 3 och 4 i matten, fick vinterdäcken bytta, storstädade lägenheten och sydde en massa.
Idag: Jobbade fram till fyra. Åkte därefter till lillasyster och åt palt!!! Sen bio (The Social Network) och nu.. planera. Det är sjukt mycket nu så jag måste planera in i det sista för att det ska gå ihop!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack att du valde bort jobbet just p g a halka. Tack att vinterdäcken är på plats.För övrigt, kul att du gillade paltvarianten, jag har aldrig provat, men nu har jag utlåtande från en expert.
Men - jag kommer nog aldrig att prova. jag har ju potatis! Ska vi ställa i ordning en paltgryta de lux till jul?

Tandpetan sa...

Jag ska nog köpa med mig en paltmix eller två när jag är hemma!! Har iofs kvar den jag köpte sist, men snacka om kul mat att hitta på en dag när man inte kommer på nåt annat! JAAA! :D Julpalt! :) Låter som en mycket bra ide!