måndag 8 november 2010

10.. 9.. 8.. 7

Förut hade jag typ tio uppgifter, arbeten, inlämningsuppgifter att göra. I lördags gjorde jag
bort två, och idag har jag gjort bort ytterligare två stycken. Bara sex kvar. En försvinner imorgon, ännu en till på onsdag. Efter det ska jag sikta in mig på ett prov, en dugga samt en fallstudie. På måndag ramlar en till uppgift in, och därefter, ytterligare ett prov.

Det här är inte gnäll, det är bara ren fakta. Så här är det. Det här måste jag göra. Än så länge ligger jag i fas med allt.. peppar peppar. Det är nog lätt att halka efter ordentligt om man missar något stort och viktigt. Typ ett prov eller nåt annat obligatoriskt.

Nu ska jag dricka te, äta en macka och ägna mig åt mitt projekt resten av kvällen. Men först, en dursch!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så himla duktig! jag hejar på! Det gör Tusse oxå!