måndag 25 oktober 2010

Åh så skönt!

Imorse gick allt snett. Tappade grejer, höll på att glömma massa saker, försov mig lite osv. Men jag ryckte upp mig, hann med bussen och halkade mig fram över torget för att sen komma till skolan. Där gick det kalasbra! Måndagar har de senaste veckorna varit ångestdagar. Detta på grund av att jag inte förstår vad jag håller på med. Men idag släppte ytterligare några spärrar och jag tror faktiskt jag behärskar det mesta! Efter ordinarie skola kilade jag över vägen och gjorde det första matteprovet, som gick strålande.

Det blev en lång dag. 8-17 ungefär. Efter såna här dagar är det så förbaskat skönt att kränga av sig alla obekväma kläder och slå sig framför datorn med stora koppen kaffe! SWEEET DUDE!

Dessutom, den 1/12 får vi ett förråd!!!!! :D

1 kommentar:

Yohanna sa...

Kommer ni och hämtar era grejer här då eller? :O För övrigt, det är kung att kunna vända tjorvdagar då allt jävlas till något bra. Du är bra!