fredag 24 september 2010

Lurendrejeri!

Jag blev såå lurad idag! Träffade Y för måltid på stan och hon börjar med att berätta att hon hittar så många konstiga saker överallt. Det senaste var att pennan satt på henne Dr. Martens och det andra var en dyrbar upphittad skatt från jobbet. Sen hade hon också hittat en till grej i sin väska som tydligen tillhörde mig. Hon drar fram ett kuvert från MUS, och jag tänker "jaha fan vilken röta hon har! vinner grejer hela tiden och hittar grejer ännu oftare". LUUUURAD! Världens snällaste och generösa Hannah har kokat ihop och styrt upp det här. Hon är så himla finurlig och påhittig!!

Efter en mycket trevlig kväll kommer jag somna glad och tillfreds med min tillvaro. Tänka fina tankar om fina människor. Eventuellt tänka mindre fina tankar också. Efter ett samtal idag har jag lovat att jobba nästa vecka. Huuuuuvaliga! Har inte varit där sen mitten på augusti. Det tar emot som fan att åka dit, men vad gör man inte för lite dollars??

Inga kommentarer: