måndag 27 september 2010

Alltså jag är kungen!!

Måndag: Kemiprov + jobb
Tisdag: Jobb
Onsdag: Biologi + träning
Torsdag: Jobb
Fredag: Introduktion till högskolestudier + ett förprov till matten

Dessutom ska jag klämma in detta någonstans under veckan:

Inlämningsuppgift (Studieteknik) som ska vara inne senast fredag kl 16.
Ytterligare två träningspass (FÅR EJ STRYKAS!!!!!)
Gärna fler jobbtimmar
Plugga inför biologiprovet nästa vecka
En labbrapport (biologi) som ska lämnas in senast onsdag
Matten går på närdistans, alltså ska detta också tryckas in!

Nu är det noggrann planering som gäller för att det här ska gå ihop. Fler jobbtimmar kan tryckas in ikväll och imorgonkväll (kan sitta hela natten om jag känner för det). Biologin börjar inte förrän kl 11. Nu har jag ungefär två timmar innan jag ska till jobbet, plats för Studietekniksuppgiften. Torsdag är jag ledig på kvällen, då kan jag träna!

Tidigare veckor har det sett ut såhär:

Måndag: Kemilektion
Onsdag: 4 h biologi
Varannan fredag: Introduktion till högskolestudier.

Det är väl bara att börja beta av antar jag?! PJOOOOO!

Inga kommentarer: