måndag 19 juli 2010

Svettigt!

Om någon någongång har chansen att prova Easyline, så gör det! Det är cirkelträning där man blandar kondition med styrka och jag lovar att efter 30 minuter är man genomsvett och kroppen har fått sig en riktig genomkörare. Jag körde det idag och som vanligt känns det ju bara förjäkla skönt i kroppen efteråt. Ibland brukar jag gå till gymmet, och har då extra stor anledning att känna mig nöjd. Promenad blir över en timme, plus det där då på plats. På onsdag ska jag dit igen, och förhoppningsvis sedan två gånger till före veckan är slut.

Nu funderar jag allvarligt på att hoppa isäng. Imorgon är det shopping å de grövsta som gäller. Nu är det ett par år sedan jag var på Överby senast, och förut har jag alltid tyckt att det har varit det bästa köpcentret här i trakterna. Vi får se nu. Nu när jag bor i Skövde och har en älskling som gärna far runt och flänger har det blivit en del turer till Jönköping och A6 (de har IKEA precis bredvid!). Jag säger som Blondinbella: "Det är KUUL att shoppa." A6 är bra, det finns bra många affärer där, men jag har aldrig haft lika mycket flyt som på Överby. Där hittar jag alltid massor lixom, och på A6 blir jag mest bara irriterad på allt folk.

Såatteh, imorgon kvart i tio ska jag hämta upp Elin vid hennes paradvåning i Lidköping. Det kommer bli grejt! :D