söndag 11 juli 2010

Naglar och film

Skön dag!! Efter klockan tre tog jag min bicykleta och trampade i motvind ner på stan. Jag vet att alla går och muttrar om vädret en dag som denna, så därför låter jag bli. Jag menar, även om det är helt sinnessjuk tryckande hetta som känns ovanlig för Sverige finns det fortfarande andra saker att prata om?! T ex fotbolls-VM? (Nejtack!) Det blev Rådhuset och därefter sökte vi skydd mot stormen som dundrande in under eftermiddagen. Det blev Willys och senare Skaraborgsgatan. Nu har jag pimpat mina naglar med diverse prylar. Blommor och stenar och färg och glitter.

Nä det var jättemysigt idag. Vid 21-snåret cyklade jag till ICA och köpte tidning, rengöringsmedel och glass. Big spender alla tiders! Nu är det tidningsläsande som gäller!

Inga kommentarer: