söndag 25 juli 2010

Erin Brockovic

Det är många filmer jag totalt missat, t ex den här. Vilken mysfilm! Ne jag hade missat den, plus att jag hade fått för mig att den handlade om Julia Roberts som barnvakt/barnflicka!? Undra varför? Kanske är det så att jag tar fel på den och någon annan film. Nu är den sedd i alla fall!

Nu är även semestern slut för min del. 55 minuter kvar av söndagen, sen imorgon 14:35 kommer jag att lunka in i blästern med läskigt automatkaffe i näven igen. MEN, nu har jag en helt ny look. Har undercut, cheeks och en blomprydd tribal slingrandes längst halsen. Typ.




Eller bara en tjockjävla lugg och brillor!

3 kommentarer:

Yohanna sa...

Du är fiin!

Anonym sa...

håller med föregående talare! Jättefin!
Det tycker Tusse också

Tandpetan sa...

Tack va guuulliga ni är! :)