tisdag 11 maj 2010

Humör 1

Det har känts bra de senaste dagarna, speciellt igår och idag. Och söndagen också! Igår var jag däremot febrig och satt i sängen hela eftermiddagen och kvällen. Tack och lov att jag var piggare imorse. Jag vill inte vara sjuk nu. Dessutom vill jag se hur lång tid det tar innan jag blir "riktigt" sjuk. Senast var nu i november. Det är ett halvår sedan. Hur skönt som helst! Nu menar jag sjuk som i förkyld, influensasymptom, feber, ont i halsen, trött i hela kroppen, utslagen. Gårdagen räknas inte, det varade bara i en dag och jag behövde aldrig vara hemma från jobbet.

Bra saker med nuet och den närmsta framtiden:

- KORT VECKA! Även om jag ska jobba över på torsdag är det ändå en kortkort vecka. Skönt!
- 16 dagar kvar tills utomlandet! Därefter är det några dagar, sen Sweden Rock! :D
- Min älskade älskling är så underbar, så underbar. Han är en riktig pudding som mamma skulle ha sagt!
- Vovven är på jättebra humör och allmänt söt. Me like!

Summering: det är enkelt att vara på jobbet och helt underbart på hemmaplan.

1 kommentar:

Anonym sa...

gullhönan, vad jag älskar dig!!