söndag 2 maj 2010

Finfin söndag!



Underbart! Nu har jag ytterligare 103 minuter på motionskontot! Jag kände knappt av min häl när jag gick in till stan. Däremot tryckte träningsskorna lite onödigt hårt just över svullnaden men det gick att uthärda. Promenaden hem blev lite längre, gick en annan väg. Vad helt enkelt tvungen att ta en bild enbart för att ha att skriva om.

När jag väl var ute och spatserade kom jag ihåg en dröm jag drömde tidigt imorse. Världen var under attack av gelemonster. De var dallriga, som om de vore Jell-O och aprikosfärgade. De kom i mängder, flera hundra sådana monster drog fram igenom stan och de kunde gå igenom väggar och lixom svävade fram. Om de fick tag i en blev man själv ett gelemonster men jag genomskådade dom. Deras svaga punkt var deras ögon. De var helt i gele förutom ögonen, och genom att antingen slita ut dem eller spetsa dem dog monstret. Jag gick bärsärkargång och hade ihjäl en jävla massa monster.

En annan märklig dröm jag hade inatt handlar om antalet besökare på bloggen. I riktiga världen ger jag egentligen fan i vilket, jag skriver för min skull. Men i drömmen hade jag kommit på världens bästa idé för att öka antalet unika besökare. Jag kan för allt smör i småland inte komma nu hur jag skulle bära mig åt. Hmpf!