tisdag 20 april 2010

Mitt i natten!

Är det värt att sitta uppe mitt i natten och häcka framför datorn?! Vanligtvis inte, men de veckor jag jobbar eftermiddag har det blivit lite av en ritual att lägga en 30-60 minuter på att slösurfa. Och alla gånger ser det likadant ut; börjar med min blogg, strumpans blogg och Facebook. Därefter bloglovin med alla bloggar som det innebär. Efteråt läser jag tre av de största bloggarna, men de fungerar lite som bonusmaterial. Saknar de inte om jag inte läser varje dag, men det är ofta lika roligt att gå in där när andan faller in.

Men, ändå sållar jag rätt rejält mellan dagarna. Är jag inte på humör för hyperaktiva och katstrofambitiösa Blondinbella går jag inte in på hennes sida, samma sak med alla bloggar jag följer på bloglovin. Orkar jag inte läsa 23464621 rader av bara text går jag inte in på StinaLee. Nätter är sällan bra tidpunkt för Lilija.com då hon skriver med så liten text.

Är jag på lite halvkasst humör kan däremot Tinkerbella bota det, bara för att hon är så jäkla söt. Dessutom är hon ung och begåvad!

Inga kommentarer: