fredag 12 februari 2010

Förstår inte riktigt

Kolla här, jag förstår inte hur någon kan vilja betala så mycket för begagnat smink? Jag tycker att just den grejen är riktigt bra, och när det är bra och "märke" kostar det därefter. 265 kr kostar den i affären. Hon skriver att det är ungefär hälften kvar, men även om hon garanterat att den kommer ifrån ett fräscht hem så får man nog med både det ena och andra i bakterieväg. Jag skulle nog kunna tänka mig att ärva typ Yohannas smink men skulle inte betala en spänn för så pass begagnat från Tradera.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan... tänkte bara tipsa om den nya länkkatalogen som släpptes för drygt en vecka sedan.

Hejsan... tänkte bara tipsa om den nya länkkatalogen som släpptes för drygt en vecka sedan.

Länkkatalog

inlänkar

ha en trevlig helg
//Rickard

ps. Du får jätte gärna länka till mig.ds


ha en trevlig helg
//Rickard

ps. Du får jätte gärna länka till mig.ds