måndag 1 februari 2010

Ärligt stulen lista..

En pryl du vill ha: Jag TROR att jag skulle vara en mer komplett människa om jag hade en ny cykel, mineralfoundation och en batmantröja.

En bra tid på dygnet: 15:50. Vid den här tiden brukar jag vara hemma, avklädd och påväg att inta soffa-mode. Annars gillar jag runt åtta-tiden på morgonen, typ strax före sju på kvällen eller ett på natten. (Speciellt då man vaknat till och inser att man får sova många timmar till!)

Ett läskigt djur: Spiderpig, spiderpig. Annars är jättekrabbor, hammarhajar och blåvalar jävligt knepiga.

Ett roligt ord:
Plånboken! Det ordet har fått en helt ny innebörd för mig.

En (hemlig) önskning: Don´t tell! Den handlar om nåt i stil med fred på jorden, högre lön och en liten viktnedgång.

1 kommentar:

Anonym sa...

men du, en ny cykel...hade du inte en sån i götene? what´s the difference, liksom? praktiska mamsingen lägger sig i...